Merhaba arkadaslar bebeğim dün 3 aylık oldu şöyleki 10 gündür mesela analucagını kaydırak gibi kullanıyor kemerini takmazsam ben koydugum gibi iniyor bunu defalarca kez tekrarlıyor, yüz üstü yatırınca poposunu yukarı kadırıp ayaklarını sürterek ilerliyo oyun halısından halı dısına atıyo kendini, yatar pozisyonda kafasını kaldırıp oturma pozisyonuna gelmek istiyo banyo yaptırırken altını değiştirirken o kadar hareketli ki zaptedemiyorum bazen kolu bacagı sürekli oynuyo. Şunu sormak istiyorum bunlar başta çok hosuma gidiyodu ama etrafımdakşler bunun için cok erken cok hareketli falan diyetek moralimi bozuyor hiperaktiflik olabilir mi ilerde neler yaoacak acaba falan. Sizin bebeklerinizde var mı böyle seyler bilmek istiyorum