Minnosannesii dark, stranger things, you, la casa de papel(ama ben bunu 3.sezonda bıraktım izlemeyi), ölmek için on üç sebep(dikkat psikolojiniz bozulabilir) black mirror, Aklima gelenler bunlar. Netflix yapımı oldugu icin bunları yazdim. Yoksa daha iyi mükemmel diziler var (Dark’ı ayırarak söylüyorum o bambaşka bir şey) mesela gülmek istiyorsaniz Friends gelmis gecmis en iyi sitcom dizisi. Bir haftada beş sezonu bitirmek istiyorsaniz Prison break tv başından kalkmak istemezsiniz. Gossip girl var biraz ergen dizisi ama yaşlandığımda da izlemeye devam edicem😅 ben yazmaya devam edersem bu liste uzar gider