19 aylık oğlum Anne Baba dede kedi
Bitti gitti elma mama tavuğa gıdak diyor yeğenim var adı Lina ona şiya diyor bunların haricinde hiç konuşma yok artık 2 li cümle kurması gerekiyor diye biliyorum herşeyi anlar yapar dediklerimi demeye çalışır ama konuşması az sanki ama sürekli bişeyler demeye çalışıyor anlamsız konuşur hep soru sorar bişeyler gösterir bu bu diye hiç susmaz ama hep anlamsız şeyler