tuba6906 Kızlar merhaba. Kullanıp memnun kaldığınız mama sandalyesi ve yürüteç önerisi varsa paylaşır mısınız ? Mama sandalyeleri çok fonksiyonlu olanlar mı daha kullanışlı yoksa klasik olanlar mı
Tugce0142 tuba6906 mama sandalyesi klasik bi şey daha kullanışlı bence hem hafif bende baby plus sweet var çok ağır ve gereksiz annemlere baby plus tako modelini aldık keşke bende ondan alsaydım dedim yürüteç de e bebekten prego 5082 dıgo modeli var çok memnunum bebeğim de severek biniyor
elisa2705 tuba6906 ikiside çok pahalı olmayan normel blrsey alın çünkü her bebek sevmiyor kızım mama sandalyesinden nefret ediyor sevmiyor mesele 😂