Kızlar sa 26 aylık oğlum var. Belediyede çalışıyorum. Bilgievlerinde öğretmenlilk yapıyorum duyduysanız bilgievlerini. Haftada 3 gün çalışıyorum çocuktan dolayı devlet böyle bi imkan tanıyor. Haftada 2 gün eşim bakıyor ama çok zorlanıyor vardiyalı çalıştığı için gece nöbetinden gelip sabah öyle bakıyor uykusuz uykuz. Güvenlik kendisi. Haftada 1 gün annem bakıyor. 1 gün bile bakmak istemiyor zor kabul etti. Oğlum 1 yaşına girince işe başladım. Ama işe başladığımdan beri çokça zorlandık eşimle . Uykusuz baktığı için adamın mental sağlığı bozuldu resmen. Bakıcı bulamıyorum yabancıya güvenemiyorum kreş içinde küçük. İşi bıraksam tekrar belediyeye girmek imkansız olacak. Kiradayız ancak geçiniyoruz zaten. Siz olsanız naparsınız? Eşimin ailesi Kayseride ve bi kere bile gelip ben de bakayım demedi kaynanam saolsun 1 gün bile emeği yok oğlumda. Biz İstanbulda yaşıyoruz