Kızlar gazı vardı ama damlayı dökünce falan pırtlatıyordı kakasını kolay yapıyordu aşıdan sorma çocuk gazlandı aşırı ağlamaya başladı anlamış degılım çok kasılıyor uyku bıle uyuyamıyor desem yerıdır artık sabah 8 alsam 8 damla vericez 1 ay 3 gunluguz bu arada çok üzülüyorum ağlayınca uyuyamayınca cozumude yok masajla falan ıkınarak zor bela çıkarıyor alttan gazını