newmom23 Öncelikle hiç panik yapmayın ve üzülmeyin kendinize güvenin zamanla artacak. Ben de ilk aylar hep mamayla takviye ettim sonradan çoğaldı ve 20 aylık bebeğim hala emiyor. Yapmanız gerekenler bol su içmek, düzenli beslenmek, bestlak veya bitki çayları da içebilirsiniz süt arttırıcı, tahin yiyebilirsiniz, bebeğiniz yetersiz emiyorsa sütünüzü sağabilirsiniz o da memeyi uyarır. Bunları yaptığınızda zamanla arttığını göreceksiniz. Sevgiler yeni anne:)