mrymblt Kızım 4.ayina girecek saçları çok dökülüyor havalar soğuk olduğu için kesmek istemiyorum siz ne zaman kestiniz
serife5712 mrymblt bu aylarda bebeğim saçları dökülür normalmiş benim bebeğimde 6 aylık ben hiç kesmeyi düşünmüyorum
ppzeynep mrymblt Hiç kesmedim ben. Çok saçlı doğup 4-5 aylıkken kel kaldı hep çocuklarım. Hemen yeni saçları çıktı. Oğlumun saçını bile ilk kez 2 yaşında kestim. Topluyordum.