Hcmy_ RabiyaG yok zaten kullanmıyorum ben de bestiron kullanıyorum doktor yazmıştı almadım 5 damla demişti günlük ben de bestironuda öyle kullanıyordum yanlış kullanıyorum demek ki
ollaluna7 RabiyaG doktorumuz sabah saatlerinde emzirdikten yarım saat sonra verebiliceğimi söyledi Bestiron yeni nesil damlaymış tok bile olsa emiliminde azalma olmuyormuş
Akif_tospik Doktorumuz bize kilo başına 3 damla demişti 20 aylık suan bebeğim 12 kg 36 damla veriyoruz. Uyandıktan 30 dk sonra kahvaltıdan yarım saat 45 dk once olmuş oluyor