cerenkayra Merhaba dün gece oğlum uyuduktan sonra ağlama sesine kalktık ağzının içi kanamıştı ve kanı durdurduğumuzda dudak bağının koptuğunu fark ettik hafta sonu olduğu için doktorumuza soramadık koptuğu üst dudağında da bir parça kalmış başına gelen var mı
twogirlmom cerenkayra geçenlerde bizim de başımıza geldi ama zaten ince bir zar olduğu için onemsemedim açıkçası. Doğduğunda çok hafif dudak bağı vardi zaten. Doktor da çocuklar hareketlenince illaki düşüp o bağı kendi yırtar hic sorun değil deyince onemsemedim. Ama siz sorabilirsiniz tabi icinizin rahatlaması açısından