8.gunluk bebeğim var emziriyorum ve çok emiyor 40dkyi geçiyor sonra tam uyudu diyorum yatırıyorum salliyorum beşiğinde 2saniye sonra uyanıyor yine ağlıyor ne yapmam lazım uyuması.icin emzirmeden sonra ? Geçen gece 3te uyandı emzirdim hep uyandı sabah 10a kadar uğraştım düzene nasıl giricez bilmiyorum