osi30 bebekler büyüdükçe az kilo alır, her ay bi kiloya yakın alsa obez olur, bu ayda az kilo almış olsun ne varki bebeklerde robot değil yani, bazen az emiyorlar vs, artık hareketleniyorlarda zaten. Ayrıca mamayada geçme bi iki aya ek gıdaya başlarsın zaten. Emzirmeye devam 🥰