Papatya28-23 sandığın kadar güzel bir şey değilmiş bende olayın icine girince anladım duş aldırtmaz oturtmaz odadan dışarı cıkamam boş da otursan yanımda oturacaksın benimle oynayacaksın oynamayacaksan bile otur yanımda istiyor boş boş tüm gün halının üstünde uzanıyorum kalktığım an kıyamet kopuyor ha ağlasın alışmasın diyorum ama duvarlarımız o kadar ince ki bir de yan dairemiz tadilatta yapılıyor adamlar sesleri duysa işkence ettiğimi düşünecekler öyle çığırıyor bazen bende tanıyamıyorum tuvalete gidince kapıyı kapattırmıyor açık kalacak gelecek dibimde oturacak 😮💨