Kızlar ben başta bebek emmeyince ağrıdan duramadim ve sagmam gerekti gittik bizde eczaneden süt sağma pompası aldık wee bebek manuel pompa ama bi türlü düzgün sagamadim o zamanlar göğsüm dolu idi bı kaç kere sagdim şimdi yumuşadı ve ve zaten küçük goguslere sahibim o yüzden sagmakta çok zorlanıyorum acaba kullanıp memnun kalanlar var mı yoksa elektirikli süt sağma pompaları daha mı iyi