ozgesimsek merhaba bende oğlumu 3 gün oldu memeden keseli
Oğlum 2 yaşında 3 gün önce ansızın salça süreyim dedim bıraktırmak istiyordum zaten bi baktım acı dedi uf olmuş dedim içmedi bi daha bende kararlıydım son vermeye yoksa benimki sürekli memeye yapışıktı daha sonra gece uyanınca su verdim benim ki süt falan içmiyordu ara ara aklına geliyor meme elini sokuyor atletin içine meme diyor bende acıdı diyorum geri elini çekiyor o yüzden siz kararlıysanız hiç beklemeyin çok üzüldüm bıraktığım için ama Ramazan geliyor ve ben çok zayıfım artık bütün vitaminlerim bitti sütü kestikten sonra eczaneden bi ilaç aldım göğsümdeki sütü tamamen kesmesi için benim sürecim böyleydi okuduğunuz için teşekkür ederim ☺️