ozlmdnz bizde doğudan batıya gideceğiz inşallah Şırnaktayız ilk geldiğimize göre değişti gelişti baya ön yargıyla gelmiştim ama sevdim burayı merkezi sessiz sakin insanları iyi gerçekten çoğu samimi esnafları yardımcı oluyorlar. Sosyal hayat yok en yakın ilçesi cizre daha gelişmiş avm falan ama bize sorun olmadı hava güzel olunca doğa da vakit geçiriyoruz. Kadın doğum ve çocuk hastanesi var bide normal devlet hastanesi askeri hastane var sağlık sistemi de çok gelişmemiş. Çevre illeri gezmek için iyi yakın birbirlerine ve ucuz bir şehir maaşı da yüksekten alıyor baya. 3 yıl çok çabuk geçti gideceğimiz için üzülüyorum hatta arkadaşlıklarım çok iyidi bu arada 2 seneye düşürecekler burayı