Yenianneyimm 3 kedimiz var. Bir süre sürekli kedilerin mamasını döktü. Her döktüğünde oğluma toplattım, kedilerin maması onlar yiyecekler onu dedim. Özellikle kediler mama yerken izlemeye götürdüm. Şimdi umrunda değil mamaları, hatta mamalarını oğluma koyduruyorum. Bi kaç kez kedilerin suyundan içmeye çalıştı, şimdi arabalarını yıkıyor orada dhdjdjd ama bunun da geçici olduğunu biliyorum. Bir ara takıntılı gibi sürekli sularına gidiyordu döküyordu. Şimdi sadece aklına estikçe gidip içine bi şeyler atıyor. Kedi kumuna başından beri her yaklaştığında keskin bir hayır dedim. Sonra onun kedilerin tuvaleti olduğunu çiş yaptıklarını söyledim. Kedi kumunuz kapalı kapaklı bu arada. İçini zaten göremiyor. Şimdi kedi kumunu görünce bu tedi çiş, klozete görünce anne çiş, kendi klozet adaptörü var ona da aren çiş diyor. Şuan tam keşfetme ayında olduğu için yapıyor bunu ama tamamen azalacak ve hatta kesilecek. Birazcık sabır 😊