Hanımlar bebeği 10 -12 ay arasj olupta beslenme rutinini paylaşabilecek olan var mı, benim kızım 10 aylık dişler çok zorladı tam yeni düzen oturtmuştuk ama sonra dişlerden dolayı hiçbirşey yemek istemedi bende zorlamadım. Şimdi tekrar maşallah güzel yemesi. Fakat bu seferde ben afalladım, devam sütü kullanıyoruz, bilemedim ne kadar ana öğün ne kadar ara öğün yapmalıyız ?