tss Merhabalar ben ilk kez online diyetisyen ile çalışıyorum, mesajlarıma 2-3 saat sonra dönüyor ve kendisi yazmıyor hiç, normali mi böyle bilmiyorum sizin diyetisyenleriniz nasıldı acaba
birinsan14 Bana da geç dönüyordu yoğundu ama oldu ki ohün yazmadım o kutlaka yazıyordu veya haftalık görüşmemiz vardı mutlaka onu yapıyorduk haber veriyordu işte pazar 3 de görüşme uygun mu gibi iletişimsizlik sorunu yaşamadım ama yoğundu geç dönüyordu