Kızlar ana kucağı kullanan varmı şu çok pahalı markalar varya kendiliğinden bebek hareket ettikçe sallanıyor babyjörn gibi kızım var 3 buçuk aylık bu zama kadar hep kendımızın salladığı ana kucağı vardı onda duruyordu ama kendi hareket edince sallanmıyor ucuz bısey yanı öyle söylüyım ama o kendi sallananlardan almak ıstıyorum elektrıklıler degıl he o anlattığım günü acaba bunu kullanmak için geç mi kaldım ne kadar kullanabılırım alırsam birde duruyormu bebişler onda boşasa almıyım