Anonim41 Bebeğim ek gıdaya geçtiğinden beri hiç zorlamadım. Genelde ne kadar yerse o kadar yedi. Ama şuan mesela kahvaltıda labne ile birlikte 1 tane pankek anca yiyor. Normal mi bu yoksa az mı yiyor acaba ?
asam Anonim41 yine iyi yiyomus benimmi hic bse yemiyo yarim yumurta sarisini zor yediriyorum bzen onu bile yemiyo 🤦♀️
Bett1 Anonim41 benim oğlum da 7 ay 25 günlük az az ama çeşit yiyor. Mesela kahvaltı tabağı hazırlıyorum ona zeytin labne peynir avakoda yumurta patates ya da pankek bunlar az miktarda 1 zeytin mesela. Yanına da çay bardağının yarısı kadar kayısıyi gececen koyuyorum onu iciriyorum.
asam Anonim41 kac aylik bebeginiz bnim ki 8 aylik ben cok zorlamiyorum kilo alimi yoktu bu ay ama doktor da bse solemedi benim bebegimin yemesi lazim ama yemiyor malesef bebekten bebege degisir bnce bilemiyorum 🤷♀️
Anonim41 asam bu aya kadar kilo alımı çok iyiydi. Kontrolümüz 9. Ayda. 8 aylığız. Bilmiyorum yani şuan kilo alımı nasıl
asam Anonim41 benim kizim 8 300 bir atmyi gecgin ayni kiloda almiyo bse yemiyo doktor norml dedi o yuzden zorlamiyorum deniyorum yerse yiyo yoksa yok yer inss buyudukce