Zzeynepasell Kızlarrr tadıma başladım başlayalı ara ara ishal olup duruyor normal mi sizce ? Ne yapmalıyım ishalini biraz azaltmak için
Onsekizagustos2023 Bizde 5.5 aylık başladık tadım ve ara ishal olmaya başlamıştı Diş belirtisi varmı biz6. Ay oldu şuan iyce arttı bı tanr disimiz çıktı ucu ondan olduğunu düşünüyorum
Zzeynepasell Onsekizagustos2023 Diş belirtisi yok ama normal bir süreç diye duydum herkesten emin olmak için sormak istedim kafam çok karışık doktora götürmem gerekiyor mu bilmiyorum
Onsekizagustos2023 Zzeynepasell bebeğin sindirim sistemi farklı gıdalarla tanışmaya başladı gayet normaldir bence de