Mihribani32 3 aydır çekiyorum kabız olmamaya çalışsamda oluyorum şurup kullandım anlık rahatlattı ertesi gün aynı hap kullandım gene aynı kayısı çayı içmeue başladım aç karnına kayısı yiyorum bide çatlak ve basue içinde araştırmama göre kantoron yağı anestol basur için krem anuflex pomad makat çatlağı için hemoralgine basur için recbutin rectal krem buda basur içinmiş birini alıp denicem
Günün mahvoluyor 2 gündür bıçak gibi ağrı giriyor artık dayanılcak gibi değil sıcak su iyi geliyor ama kesin çözüm değil inşallah geçer