Minikprenses_1 Kızlar dvit 3 birakali 2gun oldu sanki daha rahat yapıyor kabızlığı azaldı gibi sizde de kabızlık olmusmuydu kızım 1ay 5gunluk farklı bir vitamin mi kullansam
minnosum25 Minikprenses_1 sağlık ocağının verdiği d vitaminini kullanma canm içinde bebeğe zarar verecek bisey var şuan tam hatrlamyorm hatrlaynca derim ben welcare vitamin d3 kullanyorm doktormzda onaylyor bide ocean diye bir marka var oda iyi tavsiye ederm
Gazelsmom Minikprenses_1 iyi akşamlar. Ben de devit 3 kullanıyorum bazen 3 bazen 4 kere kakasını yapıyor yani kabızlık sorunu olmadı hiç. Ama farklı etki yaratmış olabilir. Şey yapabilirsin çay kaşığıyla zeytinyağı içirebilirsin bebeğe rahatlatır
ftmird Onun kabızlık yaptığını düşünüyorsanız başka bir ilaca devam etmeyi deneyin derim d vitamini önemlidir bebekler için canım
Minikprenses_1 Gazelsmom herhalde bazı bebeklerde farklı etki yaratıyor sanırım canım onu kesince düzeldi kabızlığı sanki
minnosum25 Minikprenses_1 hatta Instagram'da mühendisinoglu paylaşmstı bı bak istersen orda var böyle d vitaminleri