Merhabalar kızlar sizlere bişey danışmak istiyorum eşim hem iş için hemde bebeğimizin geleceği için Amerika’ya yerleşmek istiyo evet gayet güzel bi düşünce ama sorun şu ki babam vefat ettiği için annem abimle yaşıyo ve annemin bipolar hastalığı var arada hastalanıyor sizce böyle bi durumda gitmem doğru olur mu annemi abime bırakıp ??