Merhaba bende 7. Katta oturuyorum içe açılan kısmı ben diğer tarafı eşim siliyordu hep ben onu tutuyordum doğum yaptım işten ayrıldım artık ben siliyorum ama çıkarmıyorum dışarı çok korkuyorum elimin uzandığı kadar siliyorum sonra bezi uzun birşeye takıp silmeye çalışıyorum robotlardan bende çok baktım ama iki camım var zaten gereksiz pahalı buldum iki cam için değmez diye almadık