buss__ Bebeğimin kafasını dolabın sivri köşesine çarptım 41 günlük bebeğim hafif içine girdi kızardı bir ağlar gibi yaptı bi şey olur mu
Lazziya23 buss__ ay valla bilmiyorum ki şiddetine bağlı ama kusma falan oldu mu gözünüz üzerinizde olsun geçmiş olsun kıyamam yavrucağa 😰🙏🏻
birinsan14 buss__ ilk 3 ay tüm çarpma düşme hepsinde doktora gidilmesi gerekiyor bana doktorum öyle demişti.
buss__ Lazziya23 vurduğundan beti ağlıyorum dayanıklı yavrum sesini çıkarmıyor hala kızarık orası farkında olmadan çarpmışım orta şiddetli sanırım biz vurunca bıle nasıl canımız acıyo onu düşünemiyorum bıngıldagı da kapanmadı bu soru. Yapar mu endişeliyim
Lazziya23 buss__ bıngıldağın yumuşak olduğuna bakmayın o beyni koruyor takip edin aşırı kusma huysuzluk ateş falan olursa götürürsünüz bilerek yapacak haliniz yok Allah başka dert vermesin 🙏🏻
ikitospikannesi Biraz büyük olsaydı 2 saat uyutmayın kusarsa gözlerde kayma olursa vs diyebilirdim ama çok küçük bir hastaneye götürme şansınız varsa götürün derim ben çok geçmiş olsun umarım birşeyi yoktur kuzucuğun 🙏
[silindi] buss__ çok şiddetli bi çarpma yasadiysa beyin sarsintisi gecirebilir cok kucuk allah korusun senin yerinde olsam giderdim
buss__ [silindi] kolumda tutuyordum kapıyı açarken çarptım 😔 doktorun sekreterine yazdım cevap bekliyorum