10 aylık bebeğim grip. Daha yeni öksürük olmuştu 5 gündür antibiyotik kullanıyoruz dün ateşi çok çıkmıştı ateş düşürücü verdim başka evde neler yapabilirim antibiyotiğe devam mı edeyim sizce kızlar doktorlar artık o kadar ilgisiz ki rabbim muhtaç etmesin sağlık versin herkese