Herkese günaydın. Vallahi bana gün aymadı. Çocuğum uyumuyor. Sürekli uyanıp duruyor, meme istiyo. Hatta istiyo ki meme ağzından hiç çıkmasın 🤦 Birkaç gündür memeyi sadece uyuturken veriyorum. Ama bu defa da gündüzün acısını gece çıkarıyor. Ne yapmam lazım Allah aşkına akıl verin😕 Babası da ben de ruh gibi dolanıyoruz uykusuzluktan. Doktor tavsiyesi ile allerset(allerji şurubu verdim yan etkisi uyku olduğu için) ilk gün işe yaradı ertesi gün hiçbir işe yaramadı ben de bir daha vermedim ama ne yapacağımı şaşırdım. Hele bu gece hiç uyumadı. Aklınıza, fikrinize ihtiyacım var 😐