RabiyaG 16-17 aylıkken nasıldı. 1 ay bile konuşma açısından fark edermi bilmiyorum. Oğlum sadece Gel dur ve çık diyor. Anne baba dede diyebiliyor ama herzaman değil biliçnsiz gibi söylüyor. Möö diyor saklanıp bööö ceee ee diyor. Babannesi belim belim demişti ordan öğrenmiş biz eğilince falan mimmm mimmm diyor. Bu kelime sayılır mı bilmem . Banada çok az geliyor bu kadarı