Nzl0000 benim kardeşimde 28 yaşında geçen sene teşhis koyuldu ama o 3 haftada bir ilaç alıyor ve bekar sizin durumunuz çok daha zor bebek olunca ve her hafta olunca çok çok geçmiş olsun :( nakilden hiç bahsetmedi kardeşimin doktoru o yüzden o konuda bişey bilemiyorum ama eğer ki nakil sonunda sağlığınıza kavuşacaksınız sizin için en iyisi bu öyle düşünün bebeğinizle daha sonrasında çok çok daha sağlıklı bir şekilde vakit geçireceksiniz