mrvt01 Kızlar 2 buçuk aylık oğlum ve süreli tükürük çıkarıyor salyası akıyor bi yandan ve sürekli ağlamaya başladı.Neden acaba bilen var mı diş olamaz dimi çok erken daha
Azizeguney mrvt01 Benimkide 2 buçuk aylık sürekli eli ağzında ve salyası akıyor. Ağlamıyor ama durum bizdede aynı
Eminemhbc mrvt01 Benim ki de öyle yaa sürekli eli ağzında salyalar akıyor ve bir kere parmağımı koydum ağzına sürekli ısırır gibi yaptı kaşınıyor galiba dişleri daha çok küçükler inşallah diş değildir