kayrammm1 Kızlar oğlum 4. Ay aşısını oldu dün, sabah ateşi çıkmaya başladı 37/38 arasında sürekli. Ilık havlu koydum zıbınla duruyor ama indiremedim. Ebe banyo yaptırabilirsin demişti emin olamadım yaptırabilir miyim?
Elifdemir1907 kayrammm1 aşısını dün olduysa bu gün ılık suyla banyo yaptırabilirsiniz ateşi düşmezse ayaklarımın altina limon koyup çoraplarını da limon suyuna bandirip ayağına takabilirsiniz ateşi düşürüyor geçmiş olsun bizde öyle olmuştuk bu yöntemle düşürdüm atesini