edefneee gmz1991 kremi düzenli kullandık açıldı çok şükür her bez değişimde masaj yaptım hafif açıldı
gmz1991 dunyamveben kızım 4.5 aylık cerrah eliyle açtı yanlardan gerdirdi biraz kanadı ağladı çok kötü olduk. Sizde nasıl açtı acaba kanama oldu mu
dunyamveben gmz1991 aynı şekilde açtıklar kanama olmadı 5 ay kontrolünde biraz daha var dedi krem sürmeye devam, ettim ara ara pazartesi 6 ay kontrolü var, o zaman ne denilecek bilmiyorum 🤷♀️🤷♀️
gmz1991 edefneee bende krem verir diyerek götürdüm muayeneye hemen orda muayene anında açtı ya müdahale edemedim çok üzülüyorum. 4 buçuk aylık kızım umarım bi daha yaşamayız.
edefneee gmz1991 bende krem sürdükten sonra hafif açılma gördüm elimle açtım ama ağlama vs olmadı korkmayın bir şey olmaz bizimde hafif kanadı
gmz1991 Melez4453 ben gittim çok pişman oldum kızımın canı yandı çok ağladı hemde kanadı biraz. Muayene için gittim hemen eliyle açtı. Şok oldum o an. Sonradan araştırdım idrar yapmasında sıkıntı yoksa bekleyebilirmiş. Kendi kendine açılırdı belki diye içim içimi yedi bi haftadır
Melez4453 gmz1991 13 aylık şuan Beklesem mi İdrar yapıyor Tamamen kaplı değil zaten çocuk doktoru geöen hafta gördü tamamen kapalı değil dedi
gmz1991 Melez4453 yanlış yönlendirmek istemem kesinlikle. Kızınız anlayabilecek yaşta yani canı yanarsa bi daha altına dokundurmak istemeyebilir. Isterseniz gidin tabiki ama sizden habersiz bi anda işlem yapmasına izin vermeyin. Güzelce sorun akıl alın ona göre karar verin. Sadece o bölgeyi uyuşturup işlem yapılırsa öyle yaptırın mesela canı yanmasın. Ha ilerleyip daha kötü de olabilir belki açılmazsa bilemiyorum ama o anki durumu yaşamak istemezdim. Bazıları rahat atlatmış inşallah sizin de rahat geçer süreç.
gmz1991 Melez4453 kimi doktor bi malzeme ile kanatmadan açmış bizimki eliyle ayırdı. Işlem öncesi bilgi isteyin. Benim yaptığım hatayı yapmayın. Bizim bi anda oldu müdahele edemedim
gmz1991 edefneee yaa kanaması beni çok korkuttu açıkçası. Yapışık yer değil de alt kısım makata doğru olan yer hafif tahriş olmuş orası kanamış. Yani eliyle ayırınca minicik fazladan sağlam dokuya zarar vermiş de kanatmiş. Ben kanattiniz hocam deyince bana kızlık zarına zarar vermedim korkma dedi. Aslında hiç aklıma gelmemişti ama öyle bişey olmaz değil mi içeriye zarar vermemiştir inşallah
gmz1991 edefneee birde ben kapalı haline alışmışım sanırım şuan tuhaf geliyo nasıl olması gerektiğini anlayamıyorum normal mi diye. Yanlardan açınca iç kısım görünüyo. Normaldir değil mi öyle olması
humeyradmn edefneee nasıl anladınız yapışık olduğunu ben silerken çok zorlanıyorum acaba benim kızımında mı o sorunu var nasıl anlayabilirim yapısıklık olduğunu
Melez4453 edefneee ay ay Akşam bakımı yaptım biraz önce geçmiş Kıl kadar kalmış o da geçer bi kaç güne 🙏
edefneee humeyradmn ben anlamadım hiç her ay kontrole gittiğimizde doktorumuz bakıyordu 5. Ay kontrolünde gördü
gmz1991 dunyamveben kanama olmaması çok iyi. Kanaması beni çok kötü etkiledi. Şuan açık sıkıntı yok ama tekrarlamaz inşallah.
gmz1991 edefneee çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için. Buradan okuyup kendimi rahatlamaya çalışıyorum. Etrafımda bilen yaşayan yok. Herkese de sorulmuyo