Merhaba kızlar benim bebis 3 aylık suan ellerinde tutup çektiğim zaman başını geriye atıyor. Yüz üstü yatirinca kafasını dik tutuyor kucağımızda da yeterince hakim olabiliyor ama böyle yay gibi geriyor kendini ellerinden çekince tedirgin oldum açıkçası neden oluyordur tutması gerekmez mi