Merhaba kızlar 🤗 Güldüğüme bakmayın bu postu ayağımda sallanmaktan laçka olmuş oğlumu yine ayağımda çığlık kıyamet sallarken yazıyorum. Az önce yine savaş çıktı evde uyumamak, direnmek için. Oğlum son on gündür uyku zamanı gelince çılgınlar gibi bağırıp çağırıyor, kalkmak istiyor. Zaten uykusu düzenli olan bir bebek değildi ama bu denli direnmezdi. Diş döneminde değiliz, 6dişimiz var şuan beklenen yok ağrısı sızısı yok karnı tok 🙄 Yaşayan, bilen durumu atlatan birileri varsa geçecek desin lütfen çok zor günler yaşıyoruz 😔