pasaklisinkukuli Kızlar dün yedi gibi akşam börek yaptım gece dolaba koymadan uyuyakalmışım bi gecede bozulurmu mutfak masasının üstünde kaldı kaşarlı patatesli oda 22 derece falandır
Meri-Mel pasaklisinkukuli Yok canım bozulmaz ben de bazen üşeniyorum sabah kalkmaya eşime hazırlar bırakırım 4 sene hep kahvaltı yapıp giderdi ise dışarda yemez ben poğaça,börek yaparım gündüz gideceği zaman sabah hazırlarım o kalkıp yer gider