haticed_ Arkadaşlar ben bebeğim için prima premium care kullanıyorum stok yapmış bulundum ama pamukçuk bırakıyor bez. Acaba bir sorun olur mu idrarın çıktığı yeri tıkar mı? Bu sorunu yaşayan tek ben miyim?
deryata haticed_ bizim de aynen öyle ama en kuru tutan bez diyebilirim ne yapacağımı şaşırdım bez meselesinde. Goon da fena değil ama uzun dönem kullanılınca nasıl olur bilemiyorum
Rengin haticed_ bende aynısını yaşadım 1 oldu 2 oldu yok dedim ama bezdendi i. Sleepy e geçtim memnunum.
Fs10 haticed_ ben 8 aydır kullanıyorum neredeyse hiç böyle bir sorun yoktu. Taki iki paket önceye kadar son aldığım iki pakette aynı sorunu yaşıyorum. Serisinde hata olabilir belki kaç mumara kullanıyorsunuz siz
haticed_ Susamm Öyle deneyeyim ben de zarar vermekten de korkuyorum genel olarak işe yarıyor dimi o yöntem?
Hayatannesi deryata bende Prima premium care kullanılıyordum, denemek için bir de goon aldım. Çok tavsiye edildi denemekte fayda var.
haticed_ Fs10 biz şu an 2 numaradayız. Acaba olabilir mi? 1 numarada da oluyordu ama bu kadar yoğun değildi. Çocuğun o bölgesinin yapısıyla da alakalı belki de..
Alya_3005 haticed_ bende bu yüzden goon beze geçtim çok daha memnunum o pamuk bırakmaları beni de rahatsız ediyordu😏
ALPARSLAN_bey Alya_3005 2 ayda 700 gram almış yazmış ben mi yanlış anladım 3400 doğmuş 1 aylıkken 3600 gelmiş
ZeynepAda Bende aynı sorunu yaşıyorum bir yaşında kızım şuanda bü kaç farklı bez denedm ama kururluk olarak en iyisi prima oldugu için pamukçuga katlanıyorum sinir olarak