ipegimm Merhaba kızlar 52 günlük bebeğim bazen emerken çok huzursuz oluyor memeyi emip emip bırakıyor kucağımda huzursuz bir hareketliliği oluyor yaşayan var mı sebebi nedir
handesim53 ipegimm bende de oluyor ben ağzına az sut geldiği için olduğunu düşünüyorum emin değilim ama
user11 ipegimm gazı olunca oluyordu bebeğimde şu an 4 aylık hala gazı olunca emerken çok huzursuz oluyor
bebekbattaniyesi Memeyi vermeyi kesmeyin az süt akıyor mama vereyim demeyin direk memeyi bırakır maalesef. Diğer memeye geçin kaldırın sakinleştirip tekrae tutturun zamanla azalır gazdan yapıyordır