Bizde 2 aylıkken olduk hasta sürekli burun acma yaptım hastanede de 2 defa actırdım burun spreyı ve 2 tane farklı sabah ögle aksam hava verdım antibiyotik alana kadar gecmedi hastalığı antibiyotıkten sonra iyileşti ve 4 gün boyunca hastaneye gittim cigerlere inmiş mi diye doktor kontrol ettı şimdi cegerlere inmemiş ama 6 saat sonra inmiceginin garantisini veremem dedi hergün gel kontrol edelim dedi ve allaha şükür inmeden atlattık hasta diye duş aldırmamazlık yapma dedi doktorum hastalık daha hızlı gecer dedi evi hamam yaptım 2 günde 1 banyo ettirdim banyodan sonra cok rahatlıyodu