Kızlar 3 aydır çekiyorum sürekli kabızım ve basur çıktı kanamam oluyor her tuvalete çıktığımda hap kullandım şurup kullandım ama fayda etmiyor asla kesik kesik acıyor tarifi yok bu acının allah aşkına atlatan varsa söyleyin bütün günüm zehir oluyor oturamıyorum asla 😥😥😥😥😥