Uyumayan öğretmen annelerime bir soru sormak istiyorum. Çalıştığım okuldaki bir hocayla bir sıkıntı yaşamıştım. Kendisini şikayet ettim tanıklar falan da vardı. İfadeler verildi ve soruşturma tamamlandı diye haber geldi. Ben başka bir ilde çalışıyorum şu an. Bana soruşturma sonucu gönderilecekmiş nasıl gönderecekler bilen var mı okula dysden yazı mı gelecek yoksa bana özel kapalı zarfla mı gelecek bilen var mı