ozgegul46 emzik için bebeğiniz baya büyük yani. 1 yaştan önce emziği bıraktırmak gerek. 1 yaştan sonra emziği bıraktırmak çok daha zor oluyor. Biz 15 aylıkken emziği bıraktık ama çevremde ileri yaşlarda emzik emen çocukların diş yapısında bozukluk var. Bence bıraktırın artık 20 aylık olmuş zaten.