Merhaba anneler oğlum 13 aylik ve aşırı bir uyku problemimiz var ve bibyakinimizin tavsiyesi ile anason çayına başladım dün gece 5 ml verdim ve sabaha kadar uyudu bu gece de verdim ama emin deyilim cok mu veriyorum az mi kulanan varmi ne kadar vermeliyim 1 fincana 1cay kasigi demliyorum