Dün kendim ile ilgili post açmıştım soluk boruma kaçan yumurta yüzünden neredeyse ölümden döndüğümle ilgili bugün de kızım evin içinde koştururken tv ünitesine bildiginiz kafa atar gibi düştü öyle bi ses geldi ki koltukta oturuyordum yerimden fırladım çocuğumun yüzünü bi çevirdim kaşının üstünden kan fışkırıyor o anı size anlatamam beynim döndü napıcağımı bilemedim apar topar hastaneye götürdük ilk acil doktoru uyutup dikiş atmamız gerek dedi sonra beyin cerrahı gördü dikişe gerek yok yarayı bantla yapıştıralım 1 hafta sonra tekrar gel dedi bakıcaz duruma göre plastik cerraha yönlendiricez dedi öyle gönderdiler bizi şükürler olsun keyfi yerinde ama bi türlü gözümün önünden gitmiyor o an birde aklımda o yara izi geçer mi geçmezmi takıldı hep sizce geçermi kızlar derin ama çok derin değil bir krem felan varmı ne yapmam gerekiyor bilemedim?