Cngzhn_1807 bebek anne sütündeki laktozu sindiremiyo bi araştırın o gaz sancı yapıyo 6 ayda geçmedyse kalıcı olabiliyor gastroenterolojiye götürüp kaka tahlili yaptırın orda çıkıyo laktoz intoleransı diye geçiyor ben 5 ay osicol laktaz enzimi damlası kullandım 6. Ay geçti sonra azaltarak bıraktım damlayı doktor gözlemle damla vermediğinde rahatsz olursa kronik olma ihtimali var demişti ama olmadı geçti