Kızım 10 aylık uykuya geçmeden gece mamasını veriyorum(muhallebi gibi tok tutan mamalar) sabaha kadar da 2 kez mama veriyorum bazen 1 oluyor ağlaması mırıldanması olunca uykuya daldığında mamayı yapıp veriyorum açlık süresi mama yedikten 5 6 saat sonradır acıktığını düşünüp veriyorum ama kesmek azaltmak lazımmış yeni öğrendim sizler neler yapıyorsunuz bilgisi olan varsa yazabilir mi