Ben devlette bağlattım 31 yaş ve 3. çocuktan sonra ben ameliyathanenin kapısında beklerken asistan çocuk geldi bana dediki hocamız sizin tüpleri baglatmanizi onaylamıyor dedi neden dediğimde ise otuz yas altı ve ikinci çocukta baglamiyoruz dedi bende dedimki ben otuz bir yaşındayım ve üçüncü çocuğum deyince hocamız sizi gorunce öyle söylemiş dedi neyse bende o esnada zaten doğuma giricrm diye heyecanlıyım kendi kendime dedimki yemişim korunmayı şimdi isim yok onumu dusunucem diyom öylece girdim ameliyata ama hepsini duydum bide benim yakılarak baglandi hem duydum hemde sonradan bilgi verdiler tupleriniz başarıyla bağlanmıştır diye yani demem o ki devlette sanmam yapılsın çünkü çok gencsiniz ozelide bursa duymustum.yaptiran bi bayanla tanışmıştık özelde yaptırdım dedi yirmi sekiz yaşında ve ikinci çocuktan sonra baglatmisti