Arya1212 melistugce kendimiz içinde yıllardır uni baby kullanıyoruz. Her gittiğim yerde bebek gibi kokuyosun diyorlar ajdjahs sır tabiki
ikiprensannesi53_ melif hemen hakaret niye ediyosun ???? Hakaret etmeden önce Bi kendine bak bakalım herseyin 4 4 lük mü adını bile bilmediğin insanda böyle aşağılayıcı hakaretlerde bulunamazsin
Gulsen4224 Laden aklımda yarın bir gün gidip alıcam ben çok seviyorum yumuşatıcı miss ğibi koksun teşekkürler 🌸😊
Rwerdst NewMomm1 bence daha kalıcı ya. Zaten ev full o Yumuşatıcı koktuğu için artık alıştı burnum 🤣😅 bir de kurutmaya atınca hafifliyor ama yine de çok kalıcı gerçekten. Mükkemel ötesi bir koku ya.