Garfield Bebeğim 4,5 aylık sadece mamayla besleniyor. Aptamil kullanıyorduk fakat piyasada şuan 1 numara bulunmuyor diye similac 1 numara aldık hep hardal rengi kaka yapan bebeğim similac dan sonra yeşil yaptı. Bu normal mi sadece bizde mi böyle oldu? Similac 1 kullanan anneler yardımcı olabilir mi?
Begumke Garfield evet gecislerde oluyor bende smilac kullaniyorum ve aptamilden cok daha iyi bir mama hurma yağı yok icinde
Mucizemsinsenn Garfield ilk kullandiginiz zaman öyle yapabiliyor sonra düzeliyor korkulacak bişey olduğunu sanmiyorum bizde de aynısı oldu bende similac kullaniyorum
kursadsrkndyg Begumke Garfield canım ben 6. Aydan snra kullanmaya basladım bana ankarada doçent önerdi.. kesınlıkle gaz yapmıyor ve ben cok memnun kaldım bi sıkntı yasamadm ve cevremede önerdm onlarda kullandı bi sıkıntı yasamadılar
Garfield Begumke birkaç gün daha takip edeceğim herhangi bir alerji belirtisi olmadı bakalım rengi değişecek mi
Garfield nagehanyorulmaz aptamil kullanıyorduk zaten ama stoklar tükenmiş hiçbir yerde yok mecbur kaldım başka mama almaya
Garfield reyhanturhan dün aldık daha bir gün oldu kullanalı yeşil yapınca bir sorayım dedim yaramamış olabilir dediğiniz gibi
Begumke damlabozkaya aptamilin için plak yağı var ve şeker var. Aptamilin içinde ki probiyotikte %1 yani hiç bir işe yaramıyor. Aptamil sadece reklam ve isimle işini yurutuyor.
ozlemsenel Aptamil 1 mi piyasada bulunmuyor canım ben her gittiğim yerde görüyorum ya bir iki yere daha bak bulursun mutlaka
ozlemsenel [bilinmeyen] Plak yağı dediğiniz herhalde palm yağı, bi açıp okursanız palm yağının 200 dereceden yukarı çıkmadıkça hiçbi zararı olmadığını görürsünüz. Bi de okumadığınız şeker var demenizden belli, içindekilere bakın bakalım şeker görecek misiniz
Begumke ozlemsenel bir de profilinize baktım hep mama konularında konuşmussunuz ve aptamilin buyuk reklamini yapmissiniz. Pregomini de bildiginize göre muhtemelen danone çalışanısınız. Zaten başkası bu kadar savunamazdı. Bebelac için bile yorum yapmışsınız. Aidiyet duygunuzu tebrik ediyorum
ozlemsenel [bilinmeyen] İnsanlar aptal değil sadece reklama göre mama alsınlar, doktorumuza da soruyoruz içerik de okuyoruz çok şükür o kadar kafamız çalışıyor.
Begumke ozlemsenel sizinle muhattap olduğumu hatırlamıyorum. Aptamil kullaniyorsunuz diye benimle muhattap olmayın lütfen...